Senin, 31 Juli 2017

Lepas lelaki ini kantoi ada skandal, dia belasah teman wanita sedang hamil sampai berlumuran darah

Lepas lelaki ini kantoi ada skandal, dia belasah teman wanita sedang hamil sampai berlumuran darah

Lepas lelaki ini kantoi ada skandal, dia belasah teman wanita sedang hamil sampai berlumuran darah

Betapa dayusnya seorang lelaki yang sanggup membelasah kekasih sendiri yang sedang hamil hingga alami kecederaan di kepala . 
Menurut Coconuts , Yodwadee Junsupong, 23 telah hadir ke Balai Polis Sai Mai , Bangkok dalam keadaan berlumuran darah dan telefon serta tablet miliknya pecah selepas berlaku pertengkaran dan diserang oleh teman lelakinya Chonlawit Hiranchatchawan yang baru dikenali 7 bulan lalu untuk membuat laporan polis.
Yodwadee telah hadir bersama abangnya Shane Rajatabhaiboon yang telah memuatnaik status menceritakan kejadian serta gambar adiknya yang dipukul teruk .

มีบ้างไหมความเป็นคน เป็นลูกผู้ชาย….เรื่องนี้เกิดขึ้นกับน้องสาวแท้ๆของผมเอง เนื่องจากน้องผมถูกผู้ชายทำร้ายร่างกาย ซึ่งก…

Posted by Khun Shane Rajatabhaiboon on 22hb Julai 2017

Status yang menceritakan kejadian itu kemudiaanya menjadi tular di media tempatan .
Menurut Shane , adiknya itu yang sedang hamil 2 bulan diserang teruk oleh kekasihnya dan lebih teruk lagi anak yang dikandung itu adalah anak kepada lelaki berkenaan .
‘ Dia mengandung dua bulan , saya ingin nyatakan dia sedang mengandung dua bulan .
Orang yang memukul itu adalah bapa kepada anak dalam kandungan adik saya yang masih belum lahir . Saya beritahu adik untuk tinggalkan dan dapatkan keadilan melalui undang-undang ‘
Menurut cerita kejadian , pada ketika itu Yodwadee dapat tahu Chonlawit sedang berchatting dengan seorang gadis di aplikasi LINE .
Mereka kemudiannya bertengkar sebelum lelaki berkenaan bertindak kasar dengan memukul teman wanitanya itu .
Meskipun tahu teman wanitanya sedang hamil , lelaki berkenaan tetap memukul tanpa belas kasihan dan memecahkan telefon serta tablet milik Yodwadee .
Menurut Ketua Polis , Capt. Sathit Paokaew , lelaki itu terlebih dahulu menghubungi pihak polis dan memaklumkan bahawa pergaduhan itu di antara gilfriend dan boyfriend . Malah dia telah menawarkan bantuan kecemasan kepada Yodwadee namun ditolak oleh wanita berkenaan .
2 jam selepas serangan , Yodwadee terus membuat laporan polis kira-kira jam 1.30 pagi ditemani abangnya sebelum dimasukkan ke rawatan kecemasan .

Bayi dalam kandungan itu disahkan selamat dan Yodwadee kini dalam proses pemulihan dari trauma. Chonlawit kini dalam buruan polis . – ks

sumber : Khun Shane Rajatabhaiboon

Loading...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar